Verzenden en retourneren

Verzending
Als je een order hebt geplaatst, wordt deze gemiddeld de volgende werkdag verwerkt door lief! lifestyle. De pakketjes worden op werkdagen verzonden via DHL en de levertijd is gemiddeld 3-4 werkdagen. De status van je bestelling kun je bekijken in je account. Hier kom je door op ‘mijn account’ te klikken bovenaan de website. In de saleperiodes en rondom nationale feestdagen (zoals Nieuwjaarsdag, Pasen, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Koningsdag en Kerst) is het mogelijk dat de levertijd iets langer duurt dan gewoonlijk. 


Het verzenden van bestellingen met een verzendadres in Nederland, België of Duitsland is €4,95. Als het pakket naar een adres binnen de EU gestuurd moet worden, dan kost dit €9,95. Helaas kunnen wij niet verzenden naar landen buiten de EU.

Gratis verzending van bestellingen vanaf €100,- (m.u.v. meubels)
Gratis verzending van bestellingen naar NL, België of Duitsland met een bestelwaarde vanaf €100,- (m.u.v. meubels). Let op: de gratis verzending blijft alléén van toepassing als de bestelwaarde minimaal €100,- blijft. Bij een eventuele (gedeeltelijke) retour waarbij de totale bestelwaarde onder de €100,- komt, zullen de €4,95 aan bezorgkosten alsnog naderhand in rekening worden gebracht op de bestaande factuur. Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, zal het volledige aankoopbedrag worden teruggestort, zodra de retour is verwerkt door onze klantenservice.

Retouraanvraag
Om een retouraanvraag te doen, dien je gebruik te maken van deze pagina.


Retourneren
Heb je je bestelling ontvangen en ben je over 1 of meerdere artikelen niet tevreden? Bij ons kun je binnen 14 kalenderdagen vanuit Nederland kosteloos eenmalig een bestelling retourneren, hetgeen ook van toepassing is op sale items (let op: m.u.v. meubels en baby-/kinderkamersets: hiervoor dienen eventuele retourkosten door de klant zelf te worden voldaan, neerkomend op 30 euro).

Let op: artikelen die geretourneerd worden, dienen te verkeren in originele staat. Verpakking, kaartjes en het materiaal hoort in goede orde (nieuwstaat) te zijn, anders kunnen wij het item niet accepteren voor een retournering, deze artikelen worden dan weer naar de klant geretourneerd. Op de achterzijde van de pakbon die wordt meegeleverd met je bestelling, vind je het retourformulier. Je kunt het ook 
hier terug vinden. Op dit formulier kun je aangeven welke artikelen je naar ons retour gaat sturen. Zodra wij je retourpakket hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen. De verwerkingstijd is circa 14 werkdagen na ontvangst (met feestdagen kan het soms iets langer duren). Stuur je een bestelling terug vanuit het buitenland (bijvoorbeeld vanuit Belgie of Duitsland)? In dat geval zijn de retourkosten voor de klant. 

Let op: het is momenteel niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terugstorting van het aankoopbedrag. Als je een andere maat / artikel / kleur wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.

Vragen
Voor vragen omtrent geplaatste bestellingen, kun je contact opnemen via +31 (0)85-0493280 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 t/m 17:00 uur, m.u.v. nationale feestdagen) of via info@lieflifestyle.nl Wij informeren je graag over de huidige status van je bestelling!  

Adres veranderen
Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of ‘zoek’ raakt, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?
Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze definitief hebt geplaatst, dit is ook van toepassing voor het veranderen van de maat en kleur van een item, het verwijderen of toevoegen van een item of het veranderen van het afleveradres. Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling te annuleren. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@lieflifestyle.nl of +31 (0)85-0493280 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00 uur, m.u.v. feestdagen) en vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, kun je alle items kosteloos retourneren via ons antwoordnummer voor een volledige vergoeding.

Voorraad
Het kan voorkomen dat na het plaatsen van een bestelling een artikel onverwacht niet meer leverbaar blijkt te zijn, omdat deze op dat moment bij ons uitverkocht is. Hier zullen wij je per e-mail van op de hoogte stellen. Met name in sale periodes kunnen bepaalde artikelen soms behoorlijk snel uitverkocht zijn, waardoor we jammer genoeg niet in de gelegenheid zijn dat artikel te leveren. In dit geval kunnen wij helaas geen verzendkosten vergoeden voor de artikelen die wij wel kunnen leveren of voor een eventuele nieuwe bestelling van een vervangend product. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak. 

Bestelling meubels
De bezorgkosten van de lief! meubels zijn €30,- per aflevering. De levertijd is gemiddeld 3 weken en de bezorging wordt verzorgd door onze leverancier. Na het plaatsen van de bestelling, zullen we per e-mail contact opnemen om een bezorgafspraak met de leverancier mogelijk te maken. De meubels kunnen alleen worden besteld en bezorgd in Nederland en niet in het buitenland (bijv. België). Bezorging op de Waddeneilanden is enkel mogelijk mits de kosten van de veerboot voor eigen rekening worden genomen. Indien je er niet voor kiest om de meubels te laten monteren, worden deze op de begane grond afgeleverd. Eventuele montage is echter wel mogelijk, tegen een vergoeding (afhankelijk van het type meubel). Een wandplank wordt niet door de monteurs van onze leveranciers aan de muur bevestigd. Als er meubels geretourneerd worden door de klant, dienen de retourkosten van 30 euro door de klant te worden voldaan.  

Post your comment

lief! lifestyle