Verzenden en retourneren

Verzending
Als je een order hebt geplaatst, wordt deze de volgende werkdag verwerkt. De pakketjes worden op werkdagen verzonden via DHL en de levertijd is gemiddeld 3-4 werkdagen. De status van je bestelling kun je bekijken in je account. Hier kom je door op ‘mijn account’ te klikken bovenaan de website. In de saleperiodes en rondom nationale feestdagen (zoals Nieuwjaarsdag, Pasen, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Koningsdag en Kerst) is het mogelijk dat de levertijd iets langer duurt dan gewoonlijk. 

Het verzenden van bestellingen met een verzendadres in Nederland, België of Duitsland is €4,95. Als het pakket naar een adres binnen de EU gestuurd moet worden, dan kost dit €9,95. Helaas kunnen wij niet verzenden naar landen buiten de EU.

Gratis verzending van bestellingen vanaf €100,-
Gratis verzending van bestellingen naar NL, België of Duitsland met een bestelwaarde vanaf €100,-. Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, zal het volledige aankoopbedrag worden teruggestort, zodra de retour is verwerkt door onze klantenservice.

Gratis retourneren
Heb je je bestelling ontvangen en ben je over 1 of meerdere artikelen niet tevreden? Bij ons kun je binnen 14 kalenderdagen vanuit Nederland, België of Duitsland kosteloos een bestelling retourneren, hetgeen ook van toepassing is op sale items. Om een retouraanvraag te doen, dien je gebruik te maken van deze pagina.

Let op: artikelen die geretourneerd worden, dienen te verkeren in originele staat. Verpakking, kaartjes en het materiaal hoort in goede orde (nieuwstaat) te zijn, anders kunnen wij het item niet accepteren voor een retournering. Zodra wij je retourpakket hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen. De verwerkingstijd is circa 14 werkdagen na ontvangst (met feestdagen kan het soms iets langer duren).
Let op: het is momenteel niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terugstorting van het aankoopbedrag. Als je een andere maat / artikel / kleur wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.

Vragen
Voor vragen omtrent geplaatste bestellingen, kun je contact opnemen via +31 (0)85-0493280 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 t/m 17:00 uur, m.u.v. nationale feestdagen) of via info@lieflifestyle.nl Wij informeren je graag over de huidige status van je bestelling!  

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?
Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze definitief hebt geplaatst, dit is ook van toepassing voor het veranderen van de maat en kleur van een item, het verwijderen of toevoegen van een item of het veranderen van het afleveradres. Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling te annuleren. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@lieflifestyle.nl of +31 (0)85-0493280 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00 uur, m.u.v. feestdagen) en vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, kun je alle items kosteloos retourneren voor een volledige vergoeding.

Voorraad
Het kan voorkomen dat na het plaatsen van een bestelling een artikel onverwacht niet meer leverbaar blijkt te zijn, omdat deze op dat moment bij ons uitverkocht is. Hier zullen wij je per e-mail van op de hoogte stellen. Met name in sale periodes kunnen bepaalde artikelen soms behoorlijk snel uitverkocht zijn, waardoor we jammer genoeg niet in de gelegenheid zijn dat artikel te leveren. In dit geval kunnen wij helaas geen verzendkosten vergoeden voor de artikelen die wij wel kunnen leveren of voor een eventuele nieuwe bestelling van een vervangend product. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak. 

Post your comment

lief! lifestyle