Klachten

Artikelen gekocht in de lief! conceptstore of op de lief! webshop
Heb je een klacht over een artikel dat is aangeschaft in het lief! Kids Brands House te Bataviastad of op onze officiele lief! lifestyle webshop? Meld deze bij ons, zodat we een passende oplossing voor je kunnen zoeken. Graag willen we je er op attenderen dat wij in principe alleen klachten in behandeling kunnen nemen waar nog een aankoopsbewijs van aanwezig is (zoals een kassabon, orderbevestiging of bijv. een kopie van een rekeningafschrift). Je kunt een melding maken via e-mail of telefoon en wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Om een zo passend mogelijke oplossing te kunnen bieden, ontvangen wij graag duidelijke foto's van de klacht. Bij ontvangst van je bestelling of direct na aanschaf in de winkel kun je de artikelen het beste zo snel mogelijk te controleren op eventuele onverhoopte productiefouten, zoals weef- en stikfouten. Mocht je dergelijke gebreken constateren dan kun je dit binnen de retourtermijn van 14 dagen na ontvangst bij ons melden. Let op: artikelen die binnen de retourtermijn geruild of geretourneerd worden, dienen te verkeren in originele staat. Verpakking, kaartjes en het materiaal hoort in goede orde (nieuwstaat) te zijn, anders kunnen wij het item niet accepteren voor een retournering of ruiling. 

Contact gegevens
Email: info@lieflifestyle.nl
Telefoon: +31 (0)85 - 0493280 
Maandag t/m vrijdag: 8.30 – 17.00 uur

Op nationale feestdagen (zoals Nieuwjaarsdag, Pasen, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Koningsdag en Kerst) zijn de klantenservice en het hoofdkantoor gesloten.

De volgende klachten kunnen wij niet vergoeden: 
- slijtage van imitatieleer
- krimpen van kleding wanneer de wasvoorschriften niet opgevolgd zijn
- reguliere gebruiksslijtage 
- pillen van de stof
- producten waarbij de periode tussen het aanschaf moment en de melding van de klacht een zeer ruim tijdsbestek innemen
- aankopen die niet bij ons zijn aangekocht. (niet via www.lieflifestyle.nl of onze winkel in Bataviastad).
- aankopen die wel bij ons zijn aangekocht, maar waarvan geen aankoopbewijs / bon aantoonbaar is. 

Andere verkooppunten
Klachten over lief! artikelen die bij een ander verkooppunt zijn aangeschaft dan onze eigen lief! winkels of webshop, behoren door het desbetreffende verkooppunt behandeld te worden. We adviseren daarom de klacht te melden bij de winkel / webshop waar het artikel is aangeschaft. Voorbeelden hiervan zijn Bol.com, Wehkamp, Kruidvat, tuincentra en dierenspeciaalzaken, maar ook zelfstandige dealers. Door de gesloten koopovereenkomst is het voor lief! lifestyle niet mogelijk om tussen de winkelvoorwaarden van een ander verkooppunt te komen. Uiteraard hopen we dat de klacht door het desbetreffende verkooppunt naar wens wordt afgehandeld. 

Post your comment

lief! lifestyle