Bestellen

Hoe maak ik een online bestelling bij lief! lifestyle?
Als je een leuk product hebt gezien dat je graag wilt bestellen, kun je klikken op ‘plaats in winkelwagen’ op de productpagina. De prijs hiervan is inclusief BTW. Het artikel wordt nu aan je winkelwagen toegevoegd. Heb je al de gewenste artikelen in je winkelwagen zitten, dan klik je rechtsboven op ‘bekijk winkelwagen’. Je krijgt nu een overzicht te zien van al je bestelde artikelen. Als alles klopt, klik je op ‘bestelling afronden’ en volg je verder de stappen van het bestelproces.

Bestelproces
Op de afrekenpagina vragen we je enkele persoonlijke gegevens in te vullen, of kun je indien je al een account hebt, inloggen. Ook kun je direct een account aanmaken voor een toekomstig gebruik. Na het invullen van je gegevens zie je de verzendkosten en kunt je kiezen voor een betaalmethode. Je bestelling wordt samengevat en vervolgens klik je op de button 'Plaats bestelling'. Je wordt nu doorgestuurd naar een beveiligde pagina van ons betaalsysteem Ogone waar je de gegevens ten behoeve van de betaling kunt invoeren, na het afronden van je betaling word je teruggestuurd naar onze website. Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een orderbevestiging per email met daarin de gegevens en het ordernummer. Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Na het afronden van je bestelling is het niet mogelijk om nog artikelen toe te voegen en te wijzigen.

Adres veranderen
Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of ‘zoek’ raakt, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?
Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze definitief hebt geplaatst, dit is ook van toepassing voor het veranderen van de maat en kleur van een item, het verwijderen van een item of het veranderen van het afleveradres. Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling te annuleren. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@lieflifestyle.nl of +31 (0)85 - 0493280 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00 uur, m.u.v. feestdagen) en vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, kun je alle items kosteloos retourneren via een retouraanvraag voor een volledige vergoeding. 

Voorraad
Het kan voorkomen dat na het plaatsen van een bestelling een artikel onverwacht niet meer leverbaar blijkt te zijn, omdat deze op dat moment bij ons uitverkocht is. Hier zullen wij je per e-mail van op de hoogte stellen. Met name in sale periodes kunnen bepaalde artikelen soms behoorlijk snel uitverkocht zijn, waardoor we jammer genoeg niet in de gelegenheid zijn dat artikel te leveren. In dit geval kunnen wij helaas geen verzendkosten vergoeden voor de artikelen die wij wel kunnen leveren of voor het plaatsen van een eventuele nieuwe bestelling voor een vervangend product. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak. 

Post your comment

lief! lifestyle